Πέμπτη, 6 Απριλίου 2017

Αστρολογικές εκτιμήσεις και ο …Μπαλαούρας…



Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες σας χαιρετώ. Έχω «αραιώσει» λίγο τις ραδιοφωνικές και συγγραφικές μου εξορμήσεις μιας και έχω να προετοιμάσω πολλά πράγματα ταυτόχρονα και μάλιστα όχι για την Ελληνική αγορά.

Τα γεγονότα όμως τρέχουν και μάλιστα με φρενήρεις ρυθμούς και δεν μπορώ να «εγκαταλείψω» ούτε τις προβλέψεις μου μα ούτε και εσάς.  Θα προσπαθήσω λοιπόν να είμαι «δωρικός» χωρίς πολλά λόγια και περιστροφές.

Προ ενός και πλέον χρόνου σας είχα πει (Από Δεκεμβριο 2015 στις παγκόσμιες προβλέψεις) για την 15η Ιούλιου 2016 θα είναι μια μέρα που θα σημαδέψει τον κόσμο και μάλιστα είχα χρησιμοποιήσει την φράση «ουαί τοις ηττημένοις». Σας τονισα πως το πραξικόπημα δεν «παίζει» να το έκαναν οι Αμερικάνοι. Εν συνεχεία τονίσαμε πως στην δολοφονία του Ρωσου διπλωματη από τον τουρκο αστυνομικό είναι δάκτυλος της ΜΙΤ. Δικαιωθηκαμε στο ακεραιο.  Αυτό που έχω να πω είναι πως ο βομβαρδισμός με χημικά στην Συρία είναι ισραηλινό-τουρκικός δάκτυλος αφ ενός για να πέσει ο Μπασάρ Αλ-Ασαντ και αφετερου να τα σπάσουν ΗΠΑ-ΡΩΣΙΑ αφου οι ΗΠΑ φερονται να είναι πλέον κατά τοπυ Μπασαρ Αλ Ασαντ ενώ ο Βλάντ μαζί του. Ο απώτερος σκοπός είναι η μη δημιουργία του Κουρδικού κράτους αλλά και η «απομάκρυνση» του Ασαντ από την ηγεσια γιατί ξεφτίλισε τα Γιεχούντια.

Τωρα για τον άλλο ανεκδιηγητο καραγκιόζη τον Μπαλαούρα που είπε πως το ΑΓΙΟ ΦΩΣ είναι καταλοιπο παγανιστικό πειτε του αφου δεν πιστεύει σε Χριστο και λοιπους να επιστρεψει όλα οσα δωρα Χριστουγεννων και ΠΑΣΧΑ εχει πάρει μεχρι τωρα στην ζωη του και να επιστρεψει και την 13η συνταξη…..

Μεσα σε όλα αυτά αφαιρουν Ιουστινιανό από την Ιστορία και κάποιες μαχες του 1821 γιατι τότε κάναμε το λάθος να εχουμε ηγετες και να τους πάμε «τραίνο» τους Τουρκαλάδες….




▣ Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: Regium Web Radio


Δεν υπάρχουν σχόλια: